.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایرنا و خبر کذب تغییر استاندار مازندران
شفقت در حالی که در مناطق محروم روستا های مازندران به بازدید خود مشغول بود، این بار، از سوی خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) و توسط یک کج اندیش خبر ساز مورد تخریب قرار گرفته تا شاید بتواند طعم شایعه سازان را با يك خبر كذب شیرین سازد...
ایرنا و خبر کذب تغییر استاندار مازندران

در شرایطی که مهندس شفقت استاندار مازندران با پيگيريهاي فراوان ،مشغول فعالیت های اداری و اجرايی خود ميباشد، انعکاس خبر برکناری استاندار مازندران و انتخاب سردار رویانیان به عنوان استاندار جدید بازتاب گسترده ای در سایت ها و خبرگزاری ها داشته است.
جای تاسف دارد در حالی که خبرگزاری ایرنا خبرگزاری رسمی جمهوري اسلامي می باشد و در آستانه ای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی می بایست در جهت تحکیم پایه های مدیریتی و تقویت حضور مردم تلاش نماید، انعکاس چنین خبری آن هم تنها چند روز مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی نابخشودنی و جای تامل فراوان دارد. 
هر چند تغییر استاندار از چندی پیش در رسانه ها و محافل خبری مطرح شده بود ولی بنظر می رسد، انعکاس چنين خبري، آن هم از سوی خبرگزاری رسمی دولت بسیار نابجا و عامل تضعیف نماینده عالی دولت در استان و موجب سست شدن پایه های مدیریتی استان خواهد شد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدحسین فلاح 11 اسفند 1386
سایت شمال نیوز معلوم نیست طرف عروسه یا داماد؟؟؟؟!!
نا شناس 12 اسفند 1386
باید درب سایت ایرنا را گل گرفت و از استاندار محترم و محبوبمان تقاضا دارم برای یکبار هم که شده به صبر خویش در برابر این نامردان و کج اندیشان پاسخ دهد و از دست جناب فیاضی مسئول این سایت شکایت نماید.
خداوند به آقای شفقت سلامتی دهد تا بتواند موفق تر باشد و خداوند دشمنان مغرور و مزدورش را یا سر عقل بیاورد و در غیر این حال رسوا نماید.
unknown 12 اسفند 1386
با سلام خدمت تمامی دوستانی که سنگ اقای مهندس شفقت را به سینه میزند لابد منافع خودشان را در خطر میبینند مگه مهندس شفقت چه کار مثبتی برای مازنداران انجام داده که یکدفعه برای عزیزان مهم شده
نا شناس 12 اسفند 1386
من جدا از اين روش نظارت وزارت ارشاد بر روي سايتهايي كه اخبار اشتباه به مردم ميدهند متاسفم
نا شناس 12 اسفند 1386
من واقعا به عنوان يك دانشجو نميدونم اينها اخبارشان را از كجا ميارن بابا شرم داره به والله
کمیل 12 اسفند 1386
شما از سست شدن کدام پایه های مدیریتی حرف می زنید.مازندران از ضعف مدیریت تقریبا به بن بست رسیده .بهتر است اسم سایتتون را بگذارید استاندار نیوز.مطمئن باشید که هر چقدر هم بخواهید پنهان کاری کنید دیر یا زود این اتفاق خجسته خواهد افتاد.مطمئن باشید مازندران همین یک بسیجی را ندارد که بخواهد به او تکیه کند .مازندران مهد دلیران و حماسه سازان 8 سال دفاع مقدس می باشد.خط شکنان شجاع لشگر 25 کربلا همواره یادآور رشادتها و از خودگذشتگی فرزندان غیور این مرزوبوم اسلامی می باشند.
حسيني 13 اسفند 1386
متاسفانه شما نظرات را گزينشي درج ميكنيد چون از ........استاندار بابلي هستيد خداوند شما و تمام نان به نرخ روزخوران وظاهر فريبان را رسوا كند
نا شناس 15 اسفند 1386
استاندار محترم مازندران که اینگونه از آن حمایت می کنید ،بفرمائید در این مدت که خدمتگذار مردم مازندران بودند در کارنامه حضورش در این سمت چه دارند تامردمی که از آنها مایه می گذارید هم بدانند این استاندار مشابه خود در این سمت نیست . مردم مازندران بدانند و می دانند مازندران استانداری همانند دکتر شاعری و امثال آن مثل سردار رویانیان دکتر نیاز آذر که می توانند تحول آفرین و شگفتی آور باشد می خواهد و بس. به عنوان نمونه، استاندار چینش نمایندگان خود در شهرستانهای استان را بی مطالعه انجام داده که آنقدر هویداست که توضیح بیشتر لازم نمی باشد. در استان پتروشیمی لازم نیست ،ایران خودرو به بابل می بریم ،گزارش خلاف واقع جهت بخش شدن زاغمرز به وزارت کشور می فرستیم، و دهها مورد دیگر که همه آن از روی عدم مدیریت است و این را مردم در سفر اول رئیس جمهور اعلام کردند .و بدانید که اگر سردار رویانیان دکتر نیاز آذر واگر دکتر علی محمد شاعری استاندار سابق گلستان قبول خدمت نمایند می توان در انتظار تحول در استان بود .
نا شناس 15 اسفند 1386
استاندار حتما تغییر می کند یا مهندس کریمی می شود و یا سردار رویانیان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.